Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

after the festival



Φεστιβάλ τέλος. Δεν είμαι από αυτούς που το παρακολουθούν ανελλιπώς, ποτέ δεν ήμουν, αλλά ήμουν τυχερή και είδα το "air doll" από τον φίλο μου Χιροκάσου Κορεέντα, τον οποίο έχω αναφέρει σε προηγούμενο post μου. Ξετρελαμένη δηλώνω! Γλυκό, μαγικό, παιδικό! Μεταφορά από ένα manga. Εδώ θα βρείτε διάφορα σχετικά για την ταινία καθώς και το επίσημο site αυτής.

Ένα δεύτερο έργο που είδα και μου άρεσε πολύ είναι το "castaway on the moon" ενός Κορεάτη, του Lee Hey-jun. Παραθέτω το link από το youtube για να μη γεμίσω το blog με trailers...είμαι και λίγο περίεργη με τα χωροταξικά...

Τέλος είδα μία ταινία συμπαθητική ενός σκηνοθέτη που δεν ήξερα (από τους πολλούς που δεν ξέρω) ονόματι Goran Paskaljevic. Η ταινία που είδα ήταν απλά καλή, για μένα, αλλά κατάλαβα ότι ο άνθρωπος θα έχει κάνει σίγουρα κάποια ταπεινά αριστουργήματα.

Όσο αναφορά την κακή ταινία που είδα δεν υπάρχει λόγος αναφοράς της.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου