Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

合気道 Αikido

  "勝早日 Katsuhayabi - σε μια μόνο στιγμή αντιλαμβανόμενος την κίνηση του πνεύματος του εχθρού, καταλαβαίνω ακριβώς. Δεν υπάρχει χρόνος, ούτε χώρος μόνο το σύμπαν όπως είναι." Μοριχέι Ουεσίμπα
  Όταν ο εχθρός επιτίθεται, αντιμετώπισέ τον με την αυτοπεποίθηση της ενόρασης. Τράβηξέ τον στο κέντρο σου και αναδημιούργησε την δυναμική και τη δύναμη της κίνησης του γαλαξία. Μέσα από τις προσταγές του πνεύματος, το σώμα μπορεί να δημιουργήσει τη δύναμη της βαρύτητας, μπορεί να δημιουργήσει ένα κενό, να περιβάλλει τον εαυτό του με ένα μαγνητικό πεδίο ενέργειας.
  "Η ενέργειά μου, η δύναμή μου δεν ελέγχεται από εμένα. Είμαι άδειος, αλλά μέσα από το σώμα μου ρέουν οι ενέργειες του σύμπαντος. Η δύναμή μου δεν είναι δικιά μου δύναμη. Είναι η παγκόσμια δύναμη." Μοριχέι Ουεσίμπα
  Η αληθινή ελευθερία είναι το κενό.
  Είμαστε πραγματικά φτιαγμένοι από την ίδια ύλη των αστεριών γιατί και εμείς αρχίσαμε με τη μεγάλη έκρηξη του φωτός.
(αποσπάσματα από το βιβλίο "AIKIDO και η αρμονία της φύσης" του Mitsugi Saotome)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου